Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 30.09.2016. 16:24
Nabavka auto-guma za vozila
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
765-7-1-425-3-161/16
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv JZU "DOM ZDRAVLJA U BANJOJ LUCI"
IDB/JIB 4400802010004
Kontakt osoba Mira Marjanović
Adresa Sime Matavulja bb
Poštanski broj 78000 Banja Luka (sp)
Opština/Grad Banja Luka (Banja Luka)
Telefon (051) 216-808
Faks (051) 216-808
Elektronska pošta odsjeknabavke@domzdravljabanjaluka.com
Internet adresa www.domzdravljabanjaluka.com
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN
I 5.b. Nivo
Entitetski nivo,Republika Srpska
I 5.c. Djelatnost
Zdravstvo
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Nabavka auto-guma za vozila Ustanove
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Nabavka auto-guma za vozila Ustanove
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 34351100-3 | Gume za automobile |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
Kako je navedeno u tenderskoj dokumentaciji
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
8000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Fo skladište Ugovornog organa, ulica 12 beba, Paprikovac, Banja Luka
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
1 godina
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtjeva garancija za izvršenje ugovora?
Ne
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjava nadležnog organa kojom se dokazuje pravo ponuđača da obavlja profesionalnu
djelatnost koja je predmet ove nabavke.Dostavlja se original ili ovjerena kopija, s tim da datum izdavanja originala ne može
biti stariji od tri mjeseca od datuma dostavljanja ponude.
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Konkurentski zahtjev
IV 2. Kriterijumi za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostavljanja zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
11.10.2016.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Ne
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informaciono obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 11.10.2016. 13:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 11.10.2016. 14:00:00
Adresa i mjesto JZU Dom zdravlja u Banjoj Luci, Upravna zgrada, Ul.Sime Matavulja bb
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Ponuđači koji žele učestvovati u ovom postupku nabavke, dužni su preuzeti tendersku dokumentaciju sa Portala javnih
nabavki.
NAPOMENA:Tendersku dokumentaciju možete dobiti samo ako ste registrovani i prijavljeni na Portalu javnih nabavki.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
EURO DAM-JAS d.o.o. Lukavac - ul. Lukavačkih brigada bb 75300 Lukavac
-
AUTOELEKTRA d.o.o. Sarajevo - Patriotske lige br. 10 71000 Sarajevo
-
A.S.auto-centar d.o.o. Zenica - Crkvice do broja 66 72000 Zenica
-
UNION-COMERC-CO d.o.o. Zenica - ul. Bulevar Kralja Tvrtka I br. 17 72000 Zenica
-
DJEEM-TRANS d.o.o. Sarajevo - ul. Drinska br. 144 71000 Sarajevo
-
AUTORAD d.o.o. Pelagićevo - Pelagićevo kbr. 648 76256 Pelagićevo
-
AUTOCENTAR - MARGETIĆ d.o.o. Brčko - Plazuljska br.27 76100 Brčko
-
GAVRIĆ-KOMERC d.o.o. - Ravnogorska 147. 71123 Istočno Sarajevo
-
UNITRADE d.o.o. LJUBUŠKI - Hrvatskih kraljeva 23 88320 Ljubuški